Random Banner ImageRandom Banner Image

Veel
Gestelde
Vragen

Hoe lang van te voren moet ik boeken?

Zodra je je keuze hebt gemaakt om je bruidsmake-up en bruidskapsel door mij te laten verzorgen raad ik je aan direct te boeken. Reserveer tijdig indien je trouwt in het hoogseizoen (mei t/m oktober) en bij populaire trouwdata! Ik adviseer minimaal vier tot zes maanden van tevoren te reserveren om teleurstelling te voorkomen. De meest geliefde data zijn de vrijdagen en zaterdagen in mei, juni, juli, augustus en september. 

Hoe kan ik boeken?

Op de website kan je het online contactformulier invullen om beschikbaarheid van data op te vragen. Ik zal dan zo snel mogelijk contact met je opnemen en via de email extra info en het boekingsformulier toesturen. Als je dit invult heb ik al je belangrijke gegevens bij elkaar en kan ik je boeking snel verwerken. 

Hoe moet ik betalen?

Als bruid wil je er uiteraard zeker van zijn dat ik de datum voor jou beschikbaar houdt. Aangezien ik maanden van te voren alles inplan wil ik graag zeker zijn van jou als klant. Daarom vindt de betaling van het totale factuurbedrag in twee termijnen plaats. De eerste termijn van 30% van het factuurbedrag vervalt twee weken na ontvangst van het boekingsformulier. De slottermijn vervalt uiterlijk twee weken na de proefsessie.

Kom je ook bij mij aan huis?

Mijn service is er op gericht dat ik zowel bij de proefsessie als op de trouwdag  aan huis kom. In sommige gevallen is het mogelijk om de proefsessie bij mij thuis te houden. Dit gebeurt altijd in overleg.

Kan mijn bruidsmake-up en/of kapsel 's avonds bijgewerkt worden?

Natuurlijk kan dit. Het is mogelijk om op je trouwlocatie je bruidsmake-up en kapsel te laten bijwerken. Ik kom dan graag naar je toe voor een touch-up.

Stel dat mijn bruidsstylist ziek is op mijn bruiloft?

Uiteraard ga ik hier niet vanuit maar mocht het onverhoopt toch voorkomen dan beschik ik over een pool van collega's die de opdracht eventueel kunnen overnemen. Ik maak tijdens de proefsessie aantekeningen en foto's van alles wat is afgesproken zodat een andere stylist het eventueel kan overnemen. Een garantie voor beschikbaarheid kan echter nimmer worden gegeven. 

Stel ik ben toch niet tevreden met het resultaat of onze bruiloft gaat door omstandigheden niet door, kan ik nog annuleren?

Ja dat kan. Uiteraard ga ik er vanuit dat ik alle bruiden tevreden kan stellen. Mocht het toch voorkomen dat je niet tevreden bent met het resultaat en wilt annuleren, dan moet ik helaas de kosten van de proefsessie in rekening brengen. De kosten voor het bruidskapsel/make-up op de trouwdag zelf ben je dan niet verschuldigd. Lees in mijn Algemene Voorwaarden meer over mijn annuleringsvoorwaarden.

Tarieven